Tisztelt Szülők!
Intézményünk a KRÉTA e-napló használata mellett részt vesz egy pilot programban, melynek célja
az elektronikus ügyintézési rendszer többlépcsős bevezetése a gondviselők részére.
Az első lépcsőben az alábbi területeket vezetjük be:
1. Tanulói mulasztás igazolása.
2. Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása.
3. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése.
4. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.
5. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása.
6. Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése.
7. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
Ez a funkcionalitás az intézmény KRÉTA rendszerén keresztül érhető el. A belépéshez az újonnan megkapott gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges.
További részletes tájékoztatást találnak az alábbi linkeken elérhető Útmutatókban, Kézikönyvekben és /vagy videókban, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók szülők, gondviselők részére című tájékoztatókban.
https://eugyintezes.e-kreta.hu/info